loading...
انـ اسکین مرجع قالب های رایگان | کدهای زیباسازی وبلاگ | آموزش های سئو و زبان های برنامه نویسی | ابزارهای وبمستر | سیستم های مدیریت محتوا
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 2987 شنبه 24 دی 1390 نظرات (10)
سلام به تمام دوستان عزیز امروز ما قالب سایت دانلود ها را برای سیستم رزبلاگ ترجمه کردیم البته این قالب دارای امکانات زیاد رزبلاگ میباشد و این قالب دارای یک اسلایدشو هم است که امید واریم از قالب خوشتون بیاد و از این قالب بی نهایت استفاده ببرید دوستان عزیز تشکر....


خب دمو را هم میذارم ولی در دمو  قالب درست نشون داده نمیشه میتونید روی وبلاگ خود امتحانش کنید این هم دوستان عزیز....




http://rozup.ir/up/nightskin/perv.png



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امید در تاریخ 1348/10/11 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

سلام
داخل سایت منم خراب نشون میده.
لزفا ویرایش کنید خیلی داغون هستش.خیلی نیاز دارم

این نظر توسط امید در تاریخ 1348/10/11 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

میتونید برید داخل این سایت ببینید
iranab.rzb.ir

این نظر توسط امید در تاریخ 1348/10/11 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
داخل سایت منم خراب نشون میده.
لزفا ویرایش کنید خیلی داغون هستش.خیلی نیاز دارم

این نظر توسط Reza در تاریخ 1348/10/11 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

تروخدا.جون مادرتون برای بلاگفاهم بذارین

این نظر توسط سید محمد یوسفی طبایی در تاریخ 1348/10/11 و 15:27 دقیقه ارسال شده است


www.smyt1.mihanblog.com

سلام تا اخرش بخون پشیمون نمیشی

اگه وبلاگ داری مثل من به حرفام گوش کن و از تجربه هام استفاده کن تا یه راه رو دوبار نریم:

1.کسب در امد میخوای:بدون که همکاری در فروش یه مزایاداره وکلیکی یه مزایا در هردوش عضو باشی خوبه اما تو کل سایتا که رفتم فقط ای سایت

همکاری در فروش

http://smyt.zaminmarket.com/

این سایت 10 در100 پورسانت زیر مجموعه را میدهد پس هم حقوق ثابت داری هم درامد سایت خودت و هم اینکه خیلی جامع و کامله شما عضو شو نخواستی تبلیغاتو نزار

2.سیستم کلیکی و زیر مجموعه گیری:

کلیکی

http://www.zarads.com/?r=MTA3NA

3.تبادل لینک کن با همه(هرکی میخواد با من تبادل کنه"دنیای دانلود فیلم و سریال نرم افزار آهنگ كد اهنگ برای وبلاگ و... " بزاره وبلاگش نظر بده تا لینکش کنم)

4.توی چهارچوب قوانین مطلب بزاری که فیلتر نشی و همه زحماتت به باد بره

5.یسر به این فروشگاه بزن

فروشگاه

smyt.iranshope.com

این نظر توسط hamed در تاریخ 1390/12/12 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خسته نباشید
از زحمات شما تشکر فراوان دارم
دوست عزیز این قالب دانلودها رو من رو وبلاگم زدم ولی نمیدونم چرا تو وب من بهم ریخته نشون میده نمیدونم اشکالش کجاست لطفا اگر میتونید کمکم کنید.
لینک دموش رو هم دیدم درسته ولی نمیدونم تو وب من چرا خراب نشون میده
با تشکر فراوان از شما دوست عزیزشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خوب دوست عزیز
قالب تست شده و هیچ مشکلی هم ندارد دوست عزیز نمیدونم برای شما چطور مشکل داره

این نظر توسط zomit در تاریخ 1390/11/21 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

خرابهشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز میتونید دقیق بگید که کجاش مشکل داره...

این نظر توسط roz در تاریخ 1348/10/11 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری خیلی خوشم اومد منم یه وبلاگ دارم میخوام باهات تبادل لینک کنم اگر تو هم موافقی وبلاگ من رو با عنوان
دانلود.اخبار. سرگرمی

و آدرس
http://rozsorati.rozblog.com
لینک کن و تو وبلاگ نظر بده تا خیلی سریع لینکت کنم یا میتونی از تبادل لینک خودکار موجود تو وبلاگم استفاده کنی
منتظر خبرت هستم
پاسخ :
تشکر ازاینکه خوش شما امد دوست عزیز میتونید از طریق تبادل لینک هوشمند اقدام کنید دوست عزیز
پاسخ :
تشکر ازاینکه خوش شما امد دوست عزیز میتونید از طریق تبادل لینک هوشمند اقدام کنید دوست عزیز


کد امنیتی رفرش
درباره ما
انـ اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های انـ اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده نموده و درمورد مشکلات خود بحث کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    ایا مطالب سالهای قبل حذف گردد؟
    آدرس جدید

    سلام به همه به زودی ادرس جدید ما

    www.night-skin.ir

    اما اینبار روی هاست و یک وب کاملا مستقل منتظر ما باشید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 813
  • کل نظرات : 787
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3433
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 309
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 689
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 8,867
  • بازدید سال : 62,001
  • بازدید کلی : 3,834,689